How does advertising impact teen behavior? / David M. Haugen, book editor.
Tipo de material: TextoSeries At issue. Teen issues | At issue. Teen issues.Editor: Detroit, MI : Greenhaven Press, c2008Descripción: 88 páginasTipo de contenido:- texto
- no mediado
- volumen
- 0737739223
- 9780737739220
- 659.10835 H847 2008
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura topográfica | Copia número | Estado | Notas | Fecha de vencimiento | Código de barras | Reserva de ítems | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Libro | Biblioteca Unidad Fundadores | Colección General | 659.10835 H847 2008 (Navegar estantería(Abre debajo)) | c 2 | Disponible | GEN | 33409002736571 | |||
Libro | Biblioteca Unidad San Pedro | Colección General | 659.10835 H847 2008 (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | GEN | 33409002737694 |
Navegando Biblioteca Unidad San Pedro estanterías, Colección: Colección General Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
No hay imagen de cubierta disponible | No hay imagen de cubierta disponible | No hay imagen de cubierta disponible | ||||||
659.1 O91m 1995 Manual de publicidad / | 659.1 O91m 1995 Manual de publicidad / | 659.1 O91o 1993 Otto Kleppner´s publicidad / | 659.10835 H847 2008 How does advertising impact teen behavior? / | 659.10973 K44s 2003 Seducción subliminal / | 660.2812 A532 2012 Analysis, synthesis and design of chemical processes / | 660.284 H838p 1972 Principios de los procesos químicos / |
Incluye bibliografía.
Introduction -- 1: Teens encounter advertising from a variety of sources / American Academy of Pediatrics -- 2: Advertisers view teens as marketing opportunities / Mary Story and Simone French -- 3: Brands, not marketers, define teens / Deanna Zammit -- 4: Advertisers seek early brand loyalty from youths / Julie Bosman -- 5: Advertising alone cannot be blamed for childhood obesity / Chris Moerdyk -- 6: Humorous advertisements get teens to stop smoking / Lianne George -- 7: Innovative advertisements can prevent teen smoking / Theresa Howard -- 8: Junk food advertising is contributing to childhood obesity / Elizabeth Olson -- 9: Television advertising may play a role in childhood obesity / Sonia Livingstone -- 10: Teens and parents should be wary of military marketing / Josh Golin -- Organizations to contact -- Bibliography -- Index.
No hay comentarios en este titulo.