Imagen de portada de Amazon
Imagen de Amazon.com

Creating breakthrough products : innovation from product planning to program approval / Jonathan Cagan, Craig M. Vogel ; foreword by Bruce Nussbaum.

Por: Colaborador(es): Tipo de material: TextoTextoSeries Financial Times Prentice Hall books | Financial Times Prentice Hall booksEditor: Upper Saddle River, NJ : Prentice Hall PTR, c2008Descripción: xxx, 302 páginas : ilustracionesTipo de contenido:
  • texto
Tipo de medio:
  • no mediado
Tipo de soporte:
  • volumen
ISBN:
  • 0139696946
  • 9780139696947
Tema(s): Clasificación CDD:
  • 658.575 C131c 2008
Contenidos:
_ The Argument -- What Drives New Product Development -- Moving to the Upper Right -- The Upper Right: The Value Quadrant -- The Core of a Successful Brand Strategy: Breakthrough Products and Services -- The Process -- A Comprehensive Approach to User-Centered, Integrated New Product Development -- Integrating Disciplines and Managing Diverse Teams -- Understanding the User´s Needs, Wants, and Desires -- Further Evidence -- Case Studies: The Power of the Upper Right -- Automotive Design: Product Differentiation through User-Centered iNPD -- Future Trends -- Have Faith in the Leap.
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura topográfica Estado Notas Fecha de vencimiento Código de barras Reserva de ítems
Libro Biblioteca Central Colección General 658.575 C131c 2008 (Navegar estantería(Abre debajo)) Disponible GEN 33409002726838
Total de reservas: 0

Incluye bibliografía.

_ The Argument -- What Drives New Product Development -- Moving to the Upper Right -- The Upper Right: The Value Quadrant -- The Core of a Successful Brand Strategy: Breakthrough Products and Services -- The Process -- A Comprehensive Approach to User-Centered, Integrated New Product Development -- Integrating Disciplines and Managing Diverse Teams -- Understanding the User´s Needs, Wants, and Desires -- Further Evidence -- Case Studies: The Power of the Upper Right -- Automotive Design: Product Differentiation through User-Centered iNPD -- Future Trends -- Have Faith in the Leap.

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Con tecnología Koha