Imagen de portada de Amazon
Imagen de Amazon.com

Building a chain of customers : linking business functions to create the world class company / Richard J. Schonberger.

Por: Tipo de material: TextoTextoEditor: New York : Free Press ; London : Collier Macmillan Publishers, c1990Descripción: ix, 349 páginasTipo de contenido:
  • texto
Tipo de medio:
  • no mediado
Tipo de soporte:
  • volumen
ISBN:
  • 0029279917
  • 9780029279915
Tema(s): Clasificación CDD:
  • 658.8 S371b 1990
Recursos en línea:
Contenidos:
_ 1. The Great Awakening: Earthquakes in the Business Functions 1 -- 2. Universal Strategy: The Shattering of Strategic Business Thought 17 -- 3. The ´Customer-In´ Organization 34 -- 4. Total Quality: Toward Delighting the Customer 65 -- 5. Work Force on the Attack 89 -- 6. The Learning Organization 122 -- 7. Attack on Nonobvious Wastes 142 -- 8. Minimal Accounting and Noncost Cost Control 164 -- 9. Pay, Recognition, Celebration 189 -- 10. World-Class Product Development 212 -- 11. Marketing for Total Gain 237 -- 12. Success Formulas for Volume and Flexibility 263 -- 13. Elevated Performance Standards 294 -- Appendix Quick (JIT) Response 318.
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura topográfica Estado Notas Fecha de vencimiento Código de barras Reserva de ítems
Libro Biblioteca Central Colección General 658.8 S371b 1990 (Navegar estantería(Abre debajo)) Disponible GEN 33409002711277
Total de reservas: 0

Incluye bibliografía.

_ 1. The Great Awakening: Earthquakes in the Business Functions 1 -- 2. Universal Strategy: The Shattering of Strategic Business Thought 17 -- 3. The ´Customer-In´ Organization 34 -- 4. Total Quality: Toward Delighting the Customer 65 -- 5. Work Force on the Attack 89 -- 6. The Learning Organization 122 -- 7. Attack on Nonobvious Wastes 142 -- 8. Minimal Accounting and Noncost Cost Control 164 -- 9. Pay, Recognition, Celebration 189 -- 10. World-Class Product Development 212 -- 11. Marketing for Total Gain 237 -- 12. Success Formulas for Volume and Flexibility 263 -- 13. Elevated Performance Standards 294 -- Appendix Quick (JIT) Response 318.

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Con tecnología Koha