Deadly persuasion [DVD] : the advertising of alcohol and tobacco / a lecture by Jean Kilbourne ; Media Education Foundation ; director, Sut Jhally.
Tipo de material: PelículaEditor: Northampton, MA : Media Education Foundation, c2003Descripción: 1 DVD (53 min.) : sonido, a color ; 4 3/4 inTipo de contenido:- imagen móvil bidimensional
- video
- videodisco
- 1893521877
- 9781893521872
- 659.1042 D278 2003
Contenidos:
Créditos de producción: Part 1: The advertising of tobacco (26 min.) -- Pt. 2: The advertising of alcohol (25 min.) -- Abridged version (33 min.)
- Camera, Kelly Garner, Teri Morris, Jeremy Smith ; editors, Sut Jhally, Kenyon King, Jeremy Smith ; original music, Thom Monahan.
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura topográfica | Copia número | Estado | Notas | Fecha de vencimiento | Código de barras | Reserva de ítems | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
DVD | Biblioteca Central | Videoteca DVD | 659.1042 D278 2003 (Navegar estantería(Abre debajo)) | DVD | Disponible | AVDVD | 33409002684573 | |||
DVD | Biblioteca Central | Videoteca DVD | 659.1042 D278 2003 (Navegar estantería(Abre debajo)) | dvd c 2 | Disponible | AVDVD | 33409002761421 |
Total de reservas: 0
Navegando Biblioteca Central estanterías, Colección: Videoteca DVD Caja Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
No hay imagen de cubierta disponible | No hay imagen de cubierta disponible | |||||||
659.1019 W629 2002 Why you buy 21st century advertising / | 659.1042 A244 2002 Advertising and the end of the world | 659.1042 D278 2003 Deadly persuasion the advertising of alcohol and tobacco / | 659.1042 D278 2003 Deadly persuasion the advertising of alcohol and tobacco / | 659.143 M178 2005 Mad for ads | 659.19 P119 2002 Pack of lies the advertising of tobacco / | 659.20973 T755 2003 Toxic sludge is good for you the public relations industry unspun / |
Abridged version addresses and emphasizes the key arguments of the full program.
Includes full version (53 min.) and abridged version (33 min.).
Part 1: The advertising of tobacco (26 min.) -- Pt. 2: The advertising of alcohol (25 min.) -- Abridged version (33 min.)
Camera, Kelly Garner, Teri Morris, Jeremy Smith ; editors, Sut Jhally, Kenyon King, Jeremy Smith ; original music, Thom Monahan.
Presentador: Jean Kilbourne.
Jean Kilbourne exposes the manipulative marketing strategies and tactics used by the alcohol and tobacco industries to keep Americans hooked on their dangerous products.
En Ingles, con subtítulos en Inglés o Español.
No hay comentarios en este titulo.
Ingresar a su cuenta para colocar un comentario.