Framing library instruction / by John Budd.
Tipo de material: TextoSeries ACRL publications in librarianship ; 61 | ACRL publications in librarianship ; 61.Editor: Chicago : Association of College and Research Libraries, 2009Descripción: v, 197 páginasTipo de contenido:- texto
- no mediado
- volumen
- 0838985130
- 9780838985137
- 028.70711 B927f 2009
Contenidos:
A framework for instruction -- Beyond information literacy -- In the classroom -- Cognition and clear thinking -- A vision for learning -- Putting it all together.
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura topográfica | Estado | Notas | Fecha de vencimiento | Código de barras | Reserva de ítems | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Libro | Biblioteca Central | Colección General | 028.70711 B927f 2009 (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | GEN | 33409002699399 |
Total de reservas: 0
Navegando Biblioteca Central estanterías, Colección: Colección General Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
028.7 V547e 1999 Esto no es un libro / | 028.7071 I43 2002 Information literacy programs : successes and challenges / | 028.7071 P969 2007 Proven strategies for building an information literacy program / | 028.70711 B927f 2009 Framing library instruction / | 028.70711 B959t 2003 Teaching information literacy : 35 practical, standards-based exercises for college students / | 028.70711 B959ta 2010 Teaching information literacy : 50 standards-based exercises for college students / | 028.70711 H529t 2009 Teaching information literacy for inquiry-based learning / |
Incluye bibliografía (p. 186-194).
A framework for instruction -- Beyond information literacy -- In the classroom -- Cognition and clear thinking -- A vision for learning -- Putting it all together.
No hay comentarios en este titulo.
Ingresar a su cuenta para colocar un comentario.