The social media bible : tactics, tools, and strategies for business success / Lon Safko, David K. Brake.
Tipo de material: TextoEditor: Hoboken, N.J. : J. Wiley & Sons, c2009Descripción: xviii, 821 páginas : ilustracionesTipo de contenido:- texto
- no mediado
- volumen
- 0470411554
- 9780470411551
- 658.872 S128s 2009
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura topográfica | Estado | Notas | Fecha de vencimiento | Código de barras | Reserva de ítems | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Libro | Biblioteca Central | Colección General | 658.872 S128s 2009 (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | GEN | 33409002573719 |
Navegando Biblioteca Central estanterías, Colección: Colección General Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
What is social media? -- The social media ecosystem -- Say hello to social networking -- Everyone´s a publisher -- It´s not your father´s email -- The world of web pages -- The internet forum -- The ubiquitous blog -- The wisdom of the wiki -- A picture is worth a thousand words (photo sharing) -- Talking about the podcast (audio create) -- Got audio? (audio sharing) -- Watch out for vlogs (video create) -- Got video (video sharing) -- Thumbs up for microblogging -- Live from anywhere, it´s livecasting -- Virtual worlds, real impact -- Gaming the system: virtual gaming -- RSS, really simple syndication made simple -- Spotlight on search (search engine optimization) -- Marketing yourself (search engine marketing) -- The formidable fourth screen (mobile) -- Let the conversation begin (interpersonal) -- Social networks -- Publish -- Photo -- Audio -- Video -- Microblogging -- Livecasting -- Virtual worlds -- Gaming -- Productivity applications -- Aggregators -- RSS -- Search -- Mobile -- Interpersonal -- The four pillars of social media strategy -- Your social media SWOT analysis -- The ACCESS model -- Evaluate and organize existing resources -- Your implementation plan.
No hay comentarios en este titulo.