Imagen de portada de Amazon
Imagen de Amazon.com

Global marketing management : changes, new challenges, and strategies / Kiefer Lee, Steve Carter.

Por: Colaborador(es): Tipo de material: TextoTextoEditor: Oxford ; New York : Oxford University Press, 2009Edición: 2nd edDescripción: xxvii, 565 páginas : ilustracionesTipo de contenido:
  • texto
Tipo de medio:
  • no mediado
Tipo de soporte:
  • volumen
ISBN:
  • 0199239428
  • 9780199239429
Tema(s): Clasificación CDD:
  • 658.84 L478g 2009
Contenidos:
Changes and new challenges -- The global marketing environment -- Understanding globalization -- Understanding global cultures and buyer behaviour -- Understanding global social and ethical issues -- Opportunity analysis and selection of markets -- Market entry strategies -- Creating, developing, and maintaining competitive advantage -- Product and brand management -- Global services marketing -- Management of global communications -- Managing supply chain and distribution -- Managing global marketing relationships -- Global pricing and terms of access -- Sales force management and negotiation -- Organizing and controlling global marketing operations.
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura topográfica Estado Notas Fecha de vencimiento Código de barras Reserva de ítems
Libro Biblioteca Central Colección General 658.84 L478g 2009 (Navegar estantería(Abre debajo)) Disponible GEN 33409002542326
Total de reservas: 0

Changes and new challenges -- The global marketing environment -- Understanding globalization -- Understanding global cultures and buyer behaviour -- Understanding global social and ethical issues -- Opportunity analysis and selection of markets -- Market entry strategies -- Creating, developing, and maintaining competitive advantage -- Product and brand management -- Global services marketing -- Management of global communications -- Managing supply chain and distribution -- Managing global marketing relationships -- Global pricing and terms of access -- Sales force management and negotiation -- Organizing and controlling global marketing operations.

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Con tecnología Koha