International marketing / Ogenyi Omar.
Tipo de material: TextoEditor: Basingstoke : Palgrave Macmillan, c2009Descripción: xxvi, 518 páginasTipo de contenido:- texto
- no mediado
- volumen
- 140390068X
- 9781403900685
- 658.84 O54i 2009
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura topográfica | Estado | Notas | Fecha de vencimiento | Código de barras | Reserva de ítems | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Libro | Biblioteca Central | Colección General | 658.84 O54i 2009 (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | GEN | 33409002521429 |
Navegando Biblioteca Central estanterías, Colección: Colección General Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
658.84 N248d 2000 Direct marketing : strategy, planning, execution / | 658.84 N544c 2001 Cliente leal.com : cómo manejar las relaciones con los clientes en la nueva era del comercio electrónico / | 658.84 N964d 1997 Distribución comercial / | 658.84 O54i 2009 International marketing / | 658.84 O58i 2004 International marketing : analysis and strategy / | 658.84 P363a 2004 El arte de negociar y persuadir / | 658.84 P753e 2001 E-supply chain : using the Internet to revolutionize your business : how market leaders focus their entire organization on driving value to customers / |
Incluye bibliografía.
Introduction to international marketing -- The international marketing environment -- The international marketing information and research process -- International competitive marketing strategies -- Market selection decisions and entry strategies -- Management of exporting and importing -- International marketing operations and planning -- Product and brand decisions for international marketing -- Service strategies for international marketing -- International channels of distribution and logistics management -- Pricing decisions in international markets -- Integrated international marketing communications -- International business-to-business marketing -- Retail internationalization and marketing -- The Internet and international marketing -- Ethics and international marketing.
No hay comentarios en este titulo.