Identity development of diverse populations : implications for teaching and administration in higher education / Vasti Torres, Mary F. Howard-Hamilton, Diane L. Cooper ; prepared and published by Jossey-Bass, in cooperation with ERIC Clearinghouse on Higher Education, the George Washington University, Association for the Study of Higher Education (ASHE).
Tipo de material: TextoSeries ASHE-ERIC higher education report ; v. 29, no. 6Editor: San Francisco, CA : Jossey-Bass : Wiley Subscription Services, 2003Descripción: x, 125 páginasTipo de contenido:- texto
- no mediado
- volumen
- 0787963518
- 9780787963514
- 378.198 T693i 2003
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura topográfica | Estado | Notas | Fecha de vencimiento | Código de barras | Reserva de ítems | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Libro | Biblioteca Central | Colección General | 378.198 T693i 2003 (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | GEN | 33409002521338 |
Navegando Biblioteca Central estanterías, Colección: Colección General Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
No hay imagen de cubierta disponible | No hay imagen de cubierta disponible | No hay imagen de cubierta disponible | No hay imagen de cubierta disponible | |||||
378.198 S251 1968 Sartre, los intelectuales y la política / | 378.198 S491 1984 El servicio universitario : un instrumento de innovación en la enseñanza superior. | 378.198 S587s 1997 Students : changing roles, changing lives / | 378.198 T693i 2003 Identity development of diverse populations : implications for teaching and administration in higher education / | 378.1980973 F312i 1970-73 The impact of college on students / | 378.1980973 F312i 1970-73 The impact of college on students / | 378.1981 C386c 1993 Crónica 1968 / |
Incluye bibliografía.
Foreword -- Why should higher education be concerned with the identity development of diverse students? -- Theoretical frameworks of identity development theory: foundational theories -- Dominant cultures, oppression, and other societal issues affecting the identity development of diverse populations -- Theoretical frameworks of diverse identity theories: a view through a different lens -- Multiple identities: acknowledging the interrelationship among roles -- Integration of identity development theory into practice -- Appensix A. Case study: defining academic diversity at Reflective College -- Considerations in addressing this issue -- References -- Indexes.
No hay comentarios en este titulo.