Early learning environments that work / Rebecca Isbell and Betty Exelby ; [illustrations, Garry Exelby ; photographs, Mike Talley, Susan Lachmann, and Su Lorencen].
Tipo de material: TextoEditor: Beltsville, MD : Gryphon House, c2001Descripción: 191 páginas : ilustracionesTipo de contenido:- texto
- no mediado
- volumen
- 0876592566
- 9780876592564
- 372.21 I76e 2001
Contenidos:
_ ch. 1. The power of the environment and its impact on children -- ch. 2. Contemporary childcare spaces -- ch. 3. The teacher´s new role : designer -- ch. 4. Principles of meaningful environments -- ch. 5. Aspects of quality environments for children -- ch. 6. Assessing what you have -- ch. 7. Making a plan that works for you -- ch. 8. The designer´s toolbox -- ch. 9. Enriching the environment -- ch. 10. Extending your understanding.
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura topográfica | Estado | Notas | Fecha de vencimiento | Código de barras | Reserva de ítems | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Libro | Biblioteca Central | Colección General | 372.21 I76e 2001 (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | GEN | 33409002306474 |
Total de reservas: 0
Navegando Biblioteca Central estanterías, Colección: Colección General Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
No hay imagen de cubierta disponible | ||||||||
372.21 H586L 1982 Libro para educadores de niños en edad preescolar : texto básico / | 372.21 H859m 2002 A matter of trust : connecting teachers and learners in the early childhood classroom / | 372.21 I14j 1995 El jardín de niños ya es muy tarde / | 372.21 I76e 2001 Early learning environments that work / | 372.21 J96p 2004 Propuesta dadáctica / | 372.21 K44f 2006 From parents to partners : building a family-centered early childhood program / | 372.21 L182r 2006 Rincones de actividad en la escuela infantil, 0 a 6 años / |
Incluye bibliografía (p. 121-128).
_ ch. 1. The power of the environment and its impact on children -- ch. 2. Contemporary childcare spaces -- ch. 3. The teacher´s new role : designer -- ch. 4. Principles of meaningful environments -- ch. 5. Aspects of quality environments for children -- ch. 6. Assessing what you have -- ch. 7. Making a plan that works for you -- ch. 8. The designer´s toolbox -- ch. 9. Enriching the environment -- ch. 10. Extending your understanding.
No hay comentarios en este titulo.
Ingresar a su cuenta para colocar un comentario.