Indigenous Pathways, Transitions and Participation in Higher Education (Registro nro. 154769)
[ vista simple ]
000 -CABECERA | |
---|---|
campo de control de longitud fija | 05227nam a22005655i 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL | |
campo de control | 978-981-10-4062-7 |
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL | |
campo de control | DE-He213 |
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN | |
campo de control | 20220530132348.0 |
007 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FÍSICA--INFORMACIÓN GENERAL | |
campo de control de longitud fija | cr nn 008mamaa |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL | |
campo de control de longitud fija | 170531s2017 si | s |||| 0|eng d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO | |
Número Internacional Estándar del Libro | 9789811040627 |
-- | 978-981-10-4062-7 |
024 7# - IDENTIFICADOR DE OTROS ESTÁNDARES | |
Número estándar o código | 10.1007/978-981-10-4062-7 |
Fuente del número o código | doi |
072 #7 - CÓDIGO DE CATEGORÍA DE MATERIA | |
Código de categoría de materia | JNM |
Fuente | bicssc |
072 #7 - CÓDIGO DE CATEGORÍA DE MATERIA | |
Código de categoría de materia | EDU015000 |
Fuente | bisacsh |
072 #7 - CÓDIGO DE CATEGORÍA DE MATERIA | |
Código de categoría de materia | JNM |
Fuente | thema |
082 04 - NÚMERO DE LA CLASIFICACIÓN DECIMAL DEWEY | |
Número de clasificación | 378 |
Número de edición | 23 |
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO | |
Título | Indigenous Pathways, Transitions and Participation in Higher Education |
Medio | [electronic resource] : |
Resto del título | From Policy to Practice / |
Mención de responsabilidad, etc. | edited by Jack Frawley, Steve Larkin, James A. Smith. |
250 ## - MENCIÓN DE EDICIÓN | |
Mención de edición | 1st ed. 2017. |
264 #1 - PRODUCCIÓN, PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, FABRICACIÓN Y COPYRIGHT | |
Producción, publicación, distribución, fabricación y copyright | Singapore : |
Nombre del de productor, editor, distribuidor, fabricante | Springer Nature Singapore : |
-- | Imprint: Springer, |
Fecha de producción, publicación, distribución, fabricación o copyright | 2017. |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA | |
Extensión | XXI, 287 páginas6 ilustraciones |
Otras características físicas | online resource. |
336 ## - TIPO DE CONTENIDO | |
Término de tipo de contenido | texto |
Código de tipo de contenido | txt |
Fuente | rdacontent |
337 ## - TIPO DE MEDIO | |
Nombre/término del tipo de medio | computadora |
Código del tipo de medio | c |
Fuente | rdamedia |
338 ## - TIPO DE SOPORTE | |
Nombre/término del tipo de soporte | recurso en línea |
Código del tipo de soporte | cr |
Fuente | rdacarrier |
347 ## - CARACTERÍSTICAS DEL ARCHIVO DIGITAL | |
Tipo de archivo | text file |
Formato de codificación | |
Fuente | rda |
505 0# - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO | |
Nota de contenido con formato | Introduction -- Chapter 1 Indigenous pathways and transitions into Higher Education: An Introduction -- Policy and Policy Issues -- Chapter 2 Understanding the nexus between equity and Indigenous higher education policy agendas in Australia -- Chapter 3 What do we know about community engagement in Indigenous education contexts and how might this impact on pathways into higher education? -- Chapter 4 A design and evaluation framework for Indigenisation of Australian Universities -- Chapter 5 Indigenous Knowledges, Graduate Attributes and Recognition of Prior Learning for Advanced Standing: Tensions within the academy -- Practice, Programs and Future Directions -- Chapter 6 You've got to put your stamp on things: A rippling story of success -- Chapter 7 Canada's Indigenous peoples' access to post-secondary education: The spirit of the 'New Buffalo' -- Chapter 8 Perspectives on enabling education for Indigenous students at three comprehensive universities in regional Australia -- Chapter 9 How we do business: Setting the agenda for cultural competence at the University of Sydney -- Chapter 10 Grandmothers' pedagogy: Lessons for supporting Native students' attendance at universities -- Chapter 11 Tackling Indigenous incarceration through promoting engagement with Higher Education -- Chapter 12 Digital literacy and other factors influencing the success of online courses in remote Indigenous communities -- Chapter 13 Promoting engagement and success at university through strengthening the online learning experiences of Indigenous students living and studying in remote communities -- Chapter 14 The impact of enabling programs on Indigenous participation, success and retention in Australian higher education -- Chapter 15 'Red dirt' schools and pathways into higher education -- Conclusion -- Chapter 16 From policy to practice in higher education: cross-cutting issues in Indigenous pathways, transition and participation. |
506 0# - NOTA DE RESTRICCIONES AL ACCESO | |
Limitaciones de acceso | Open Access |
520 ## - SUMARIO, ETC. | |
Sumario, etc. | This book is open access under a CC BY 4.0 license. This book brings together contributions by researchers, scholars, policy-makers, practitioners, professionals and citizens who have an interest in or experience of Indigenous pathways and transitions into higher education. University is not for everyone, but a university should be for everyone. To a certain extent, the choice not to participate in higher education should be respected given that there are other avenues and reasons to participate in education and employment that are culturally, socially and/or economically important for society. Those who choose to pursue higher education should do so knowing that there are multiple pathways into higher education and, once there, appropriate support is provided for a successful transition. The book outlines the issues of social inclusion and equity in higher education, and the contributions draw on real-world experiences to reflect the different approaches and strategies currently being adopted. Focusing on research, program design, program evaluation, policy initiatives and experiential narrative accounts, the book critically discusses issues concerning widening participation. |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA | |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada | Education, Higher. |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA | |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada | Education and state. |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA | |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada | International education . |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA | |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada | Comparative education. |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA | |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada | Higher Education. |
650 24 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA | |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada | Educational Policy and Politics. |
650 24 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA | |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada | International and Comparative Education. |
700 1# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL--NOMBRE DE PERSONA | |
Nombre de persona | Frawley, Jack. |
Término indicativo de función/relación | editor. |
Código de función/relación | edt |
-- | http://id.loc.gov/vocabulary/relators/edt |
700 1# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL--NOMBRE DE PERSONA | |
Nombre de persona | Larkin, Steve. |
Término indicativo de función/relación | editor. |
Código de función/relación | edt |
-- | http://id.loc.gov/vocabulary/relators/edt |
700 1# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL--NOMBRE DE PERSONA | |
Nombre de persona | Smith, James A. |
Término indicativo de función/relación | editor. |
Código de función/relación | edt |
-- | http://id.loc.gov/vocabulary/relators/edt |
710 2# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL--NOMBRE DE ENTIDAD CORPORATIVA | |
Nombre de entidad corporativa o nombre de jurisdicción como elemento de entrada | SpringerLink (Online service) |
773 0# - ENLACE AL DOCUMENTO FUENTE/ENTRADA DE REGISTRO ANFITRIÓN | |
Título | Springer Nature eBook |
776 08 - ENTRADA/ENLACE A UN FORMATO FÍSICO ADICIONAL | |
Información de relación/Frase instructiva de referencia | Printed edition: |
Número Internacional Estándar del Libro | 9789811040610 |
776 08 - ENTRADA/ENLACE A UN FORMATO FÍSICO ADICIONAL | |
Información de relación/Frase instructiva de referencia | Printed edition: |
Número Internacional Estándar del Libro | 9789811040634 |
776 08 - ENTRADA/ENLACE A UN FORMATO FÍSICO ADICIONAL | |
Información de relación/Frase instructiva de referencia | Printed edition: |
Número Internacional Estándar del Libro | 9789811350375 |
856 40 - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICOS | |
Identificador Uniforme del Recurso | <a href="https://doi.org/10.1007/978-981-10-4062-7">https://doi.org/10.1007/978-981-10-4062-7</a> |
912 ## - | |
-- | ZDB-2-EDA |
912 ## - | |
-- | ZDB-2-SXED |
912 ## - | |
-- | ZDB-2-SOB |
No hay ítems disponibles.