Academic Integrity in Canada (Registro nro. 154163)

Detalles MARC
000 -CABECERA
campo de control de longitud fija 06836nam a22005775i 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
campo de control 978-3-030-83255-1
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL
campo de control DE-He213
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN
campo de control 20220530132108.0
007 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FÍSICA--INFORMACIÓN GENERAL
campo de control de longitud fija cr nn 008mamaa
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL
campo de control de longitud fija 220303s2022 sz | s |||| 0|eng d
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO
Número Internacional Estándar del Libro 9783030832551
-- 978-3-030-83255-1
024 7# - IDENTIFICADOR DE OTROS ESTÁNDARES
Número estándar o código 10.1007/978-3-030-83255-1
Fuente del número o código doi
072 #7 - CÓDIGO DE CATEGORÍA DE MATERIA
Código de categoría de materia JNM
Fuente bicssc
072 #7 - CÓDIGO DE CATEGORÍA DE MATERIA
Código de categoría de materia EDU015000
Fuente bisacsh
072 #7 - CÓDIGO DE CATEGORÍA DE MATERIA
Código de categoría de materia JNM
Fuente thema
082 04 - NÚMERO DE LA CLASIFICACIÓN DECIMAL DEWEY
Número de clasificación 378
Número de edición 23
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título Academic Integrity in Canada
Medio [electronic resource] :
Resto del título An Enduring and Essential Challenge /
Mención de responsabilidad, etc. edited by Sarah Elaine Eaton, Julia Christensen Hughes.
250 ## - MENCIÓN DE EDICIÓN
Mención de edición 1st ed. 2022.
264 #1 - PRODUCCIÓN, PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, FABRICACIÓN Y COPYRIGHT
Producción, publicación, distribución, fabricación y copyright Cham :
Nombre del de productor, editor, distribuidor, fabricante Springer International Publishing :
-- Imprint: Springer,
Fecha de producción, publicación, distribución, fabricación o copyright 2022.
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión XXIII, 599 páginas12 ilustraciones, 7 ilustraciones in color.
Otras características físicas online resource.
336 ## - TIPO DE CONTENIDO
Término de tipo de contenido texto
Código de tipo de contenido txt
Fuente rdacontent
337 ## - TIPO DE MEDIO
Nombre/término del tipo de medio computadora
Código del tipo de medio c
Fuente rdamedia
338 ## - TIPO DE SOPORTE
Nombre/término del tipo de soporte recurso en línea
Código del tipo de soporte cr
Fuente rdacarrier
347 ## - CARACTERÍSTICAS DEL ARCHIVO DIGITAL
Tipo de archivo text file
Formato de codificación PDF
Fuente rda
490 1# - MENCIÓN DE SERIE
Mención de serie Ethics and Integrity in Educational Contexts,
Número Internacional Normalizado para Publicaciones Seriadas 2731-7803 ;
Designación de volumen o secuencia 1
505 0# - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO
Nota de contenido con formato Section I: Understanding the big picture of academic integrity in Canada: An Enduring Challenge -- Section introduction: Understanding the big picture of academic integrity in Canada -- Academic integrity in Canada: A historical perspective and current trends -- Integrity violations in the academy: A decade of growing complexity and concern (2010-2020) -- Confronting COVID-19: What the pandemic taught us about academic integrity -- Academic integrity through a SoTL Lens and 4M Framework: An institutional self-study -- An administrator's perspectives of the academic misconduct ecosystem: recommendations for resolving multi-stakeholder differences -- Re-defining academic Integrity with Indigenous truths -- Accountability, relationality and Indigenous epistemology: Advancing an Indigenous perspective on academic integrity -- Understanding provincial and territorial academic integrity policies for elementary and secondary education in Canada -- Section II: Understanding academic integrity in specific contexts -- Section introduction: Understanding academic integrity in specific contexts -- Academic integrity in Canadian engineering schools -- Teaching the teachers: Do preservice teachers plagiarise? -- Visual plagiarism: Seeing the forest and the trees -- The distinctive nature of academic integrity in graduate legal education -- Perceptions and experiences in understanding academic integrity: Reflections within a doctoral program -- The barriers to reporting incidences of academic dishonesty: The unique perspective of faculty from Canadian community colleges -- Promotion of academic integrity through a marketing lens for Canadian post-secondary institutions -- Academic integrity in the practice / service learning setting -- Promoting academic integrity and preventing misconduct in a Canadian open digital distance education university -- Section III: An urgent and growing problem: Contract cheating in Canada -- Section introduction: Contract cheating in Canada -- Ethics, ed tech, and the rise of contract cheating -- Pay-to-pass: Knowledge as a commodity in the digital age -- Education as a financial transaction: Contract employment and contract cheating -- Committing and facilitating academic misconduct as white-collar and corporate crime -- Section IV: Essential strategies and levers to advance academic integrity -- Section introduction: Essential strategies and levers to advance academic integrity -- Using quality assurance frameworks to support an institutional culture of academic integrity at Canadian universities -- Beyond the traditional: Academic integrity advocacy in Canadian librarianship -- Using computer-facilitated focus groups to gather student insight on academic integrity -- Fostering academic integrity through curriculum design -- Threading the needle: Student advocacy offices and their role within academic integrity -- Helping students resolve the ambiguous expectations of academic integrity -- How to talk about academic integrity, so students will listen: The inherent challenge in "mandated" training -- Revisioning instructor-writing specialist collaboration for paraphrasing instruction -- Supporting academic integrity in the writing centre: Student consultant perspectives -- Cultural aspects of academic integrity -- A new framework for enhancing (academic) integrity -- Building a culture of restorative practice and restorative responses to academic misconduct.
506 0# - NOTA DE RESTRICCIONES AL ACCESO
Limitaciones de acceso Open Access
520 ## - SUMARIO, ETC.
Sumario, etc. This open access book presents original contributions and thought leadership on academic integrity from a variety of Canadian scholars. It showcases how our understanding and support for academic integrity have progressed, while pointing out areas urgently requiring more attention. Firmly grounded in the scholarly literature globally, it engages with the experience of local practicioners. It presents aspects of academic integrity that is specific to Canada, such as the existence of an "honour culture", rather than relying on an "honour code". It also includes Indigenous voices and perspectives that challenge traditional understandings of intellectual property, as well as new understandings that have arisen as a consequence of Covid-19 and the significant shift to online and remote learning. This book will be of interest to senior university and college administrators who are interested in ensuring the integrity of their institutions. It will also be of interest to those implementing university and college policy, as well as those who support students in their scholarly work.
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Education, Higher.
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Education and state.
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada School management and organization.
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada School administration.
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Higher Education.
650 24 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Educational Policy and Politics.
650 24 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Organization and Leadership.
700 1# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL--NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Eaton, Sarah Elaine.
Término indicativo de función/relación editor.
Número de control del registro de autoridad o número normalizado (orcid)0000-0003-0607-6287
-- https://orcid.org/0000-0003-0607-6287
Código de función/relación edt
-- http://id.loc.gov/vocabulary/relators/edt
700 1# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL--NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Christensen Hughes, Julia.
Término indicativo de función/relación editor.
Número de control del registro de autoridad o número normalizado (orcid)0000-0003-2910-0593
-- https://orcid.org/0000-0003-2910-0593
Código de función/relación edt
-- http://id.loc.gov/vocabulary/relators/edt
710 2# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL--NOMBRE DE ENTIDAD CORPORATIVA
Nombre de entidad corporativa o nombre de jurisdicción como elemento de entrada SpringerLink (Online service)
773 0# - ENLACE AL DOCUMENTO FUENTE/ENTRADA DE REGISTRO ANFITRIÓN
Título Springer Nature eBook
776 08 - ENTRADA/ENLACE A UN FORMATO FÍSICO ADICIONAL
Información de relación/Frase instructiva de referencia Printed edition:
Número Internacional Estándar del Libro 9783030832544
776 08 - ENTRADA/ENLACE A UN FORMATO FÍSICO ADICIONAL
Información de relación/Frase instructiva de referencia Printed edition:
Número Internacional Estándar del Libro 9783030832568
776 08 - ENTRADA/ENLACE A UN FORMATO FÍSICO ADICIONAL
Información de relación/Frase instructiva de referencia Printed edition:
Número Internacional Estándar del Libro 9783030832575
830 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE SERIE-TÍTULO UNIFORME
Título uniforme Ethics and Integrity in Educational Contexts,
Número Internacional Normalizado para Publicaciones Seriadas 2731-7803 ;
Designación de volumen o secuencia 1
856 40 - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICOS
Identificador Uniforme del Recurso <a href="https://doi.org/10.1007/978-3-030-83255-1">https://doi.org/10.1007/978-3-030-83255-1</a>
912 ## -
-- ZDB-2-EDA
912 ## -
-- ZDB-2-SXED
912 ## -
-- ZDB-2-SOB

No hay ítems disponibles.

Con tecnología Koha