Primary and Secondary Education During Covid-19 (Registro nro. 153741)
[ vista simple ]
000 -CABECERA | |
---|---|
campo de control de longitud fija | 05780nam a22006255i 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL | |
campo de control | 978-3-030-81500-4 |
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL | |
campo de control | DE-He213 |
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN | |
campo de control | 20220530131918.0 |
007 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FÍSICA--INFORMACIÓN GENERAL | |
campo de control de longitud fija | cr nn 008mamaa |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL | |
campo de control de longitud fija | 210914s2022 sz | s |||| 0|eng d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO | |
Número Internacional Estándar del Libro | 9783030815004 |
-- | 978-3-030-81500-4 |
024 7# - IDENTIFICADOR DE OTROS ESTÁNDARES | |
Número estándar o código | 10.1007/978-3-030-81500-4 |
Fuente del número o código | doi |
072 #7 - CÓDIGO DE CATEGORÍA DE MATERIA | |
Código de categoría de materia | JN |
Fuente | bicssc |
072 #7 - CÓDIGO DE CATEGORÍA DE MATERIA | |
Código de categoría de materia | EDU043000 |
Fuente | bisacsh |
072 #7 - CÓDIGO DE CATEGORÍA DE MATERIA | |
Código de categoría de materia | JND |
Fuente | thema |
082 04 - NÚMERO DE LA CLASIFICACIÓN DECIMAL DEWEY | |
Número de clasificación | 370.116 |
Número de edición | 23 |
082 04 - NÚMERO DE LA CLASIFICACIÓN DECIMAL DEWEY | |
Número de clasificación | 370.9 |
Número de edición | 23 |
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO | |
Título | Primary and Secondary Education During Covid-19 |
Medio | [electronic resource] : |
Resto del título | Disruptions to Educational Opportunity During a Pandemic / |
Mención de responsabilidad, etc. | edited by Fernando M. Reimers. |
250 ## - MENCIÓN DE EDICIÓN | |
Mención de edición | 1st ed. 2022. |
264 #1 - PRODUCCIÓN, PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, FABRICACIÓN Y COPYRIGHT | |
Producción, publicación, distribución, fabricación y copyright | Cham : |
Nombre del de productor, editor, distribuidor, fabricante | Springer International Publishing : |
-- | Imprint: Springer, |
Fecha de producción, publicación, distribución, fabricación o copyright | 2022. |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA | |
Extensión | VI, 475 páginas56 ilustraciones, 49 ilustraciones in color. |
Otras características físicas | online resource. |
336 ## - TIPO DE CONTENIDO | |
Término de tipo de contenido | texto |
Código de tipo de contenido | txt |
Fuente | rdacontent |
337 ## - TIPO DE MEDIO | |
Nombre/término del tipo de medio | computadora |
Código del tipo de medio | c |
Fuente | rdamedia |
338 ## - TIPO DE SOPORTE | |
Nombre/término del tipo de soporte | recurso en línea |
Código del tipo de soporte | cr |
Fuente | rdacarrier |
347 ## - CARACTERÍSTICAS DEL ARCHIVO DIGITAL | |
Tipo de archivo | text file |
Formato de codificación | |
Fuente | rda |
505 0# - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO | |
Nota de contenido con formato | Learning from a pandemic.The impact of COVID-19 on education around the world -- Experiences with risk-management and remote learning during the COVID-19 pandemic in Brazil: crises, destitutions, and (possible) resolutions -- The fragility of the school-in-pandemic in Chile -- Experiences of moving quickly to distance teaching and learning at all levels of education in Finland -- Covid-19 and Education on the Front Lines in Japan: What Caused Learning Disparities and How did the Government and Schools Take Initiative? -- COVID-19 and post-pandemic educational policies in Mexico. What is at stake? -- Homeschooling in Norway during the Pandemic - Digital learning with unequal access to qualified help at home and unequal learning opportunities provided by the school -- The Portuguese educational policy to ensure equity in learning in times of crises -- General Education in Russia During COVID-19: Readiness, Policy Response, and Lessons Learned -- Science, Social Responsibility, and Education: The Experience of Singapore During the COVID-19 Pandemic -- The Spanish Response to The Covid-19 Pandemic: From joint governance to Lack of governance -- The Impact of COVID-19 on a Fragile Education System: The Case of South Africa -- COVID-19 and U.S. Schools: Using Data to Understand and Mitigate Inequities in Instruction and Learning -- Ambitious and sustainable post-pandemic workplace design for teachers: A portrait of the Arizona teacher workforce -- Education In the Time Of COVID-19 In France, Ireland, The United Kingdom and The United States: Nature and Impact of Remote Learning -- The Unequal Impacts of COVID-19 on Student Learning -- Conclusions and Implications. |
506 0# - NOTA DE RESTRICCIONES AL ACCESO | |
Limitaciones de acceso | Open Access |
520 ## - SUMARIO, ETC. | |
Sumario, etc. | This open access edited volume is a comparative effort to discern the short-term educational impact of the covid-19 pandemic on students, teachers and systems in Brazil, Chile, Finland, Japan, Mexico, Norway, Portugal, Russia, Singapore, Spain, South Africa, the United Kingdom and the United States. One of the first academic comparative studies of the educational impact of the pandemic, the book explains how the interruption of in person instruction and the variable efficacy of alternative forms of education caused learning loss and disengagement with learning, especially for disadvantaged students. Other direct and indirect impacts of the pandemic diminished the ability of families to support children and youth in their education. For students, as well as for teachers and school staff, these included the economic shocks experienced by families, in some cases leading to food insecurity and in many more causing stress and anxiety and impacting mental health. Opportunity to learn was also diminished by the shocks and trauma experienced by those with a close relative infected by the virus, and by the constrains on learning resulting from students having to learn at home, where the demands of schoolwork had to be negotiated with other family necessities, often sharing limited space. Furthermore, the prolonged stress caused by the uncertainty over the resolution of the pandemic and resulting from the knowledge that anyone could be infected and potentially lose their lives, created a traumatic context for many that undermined the necessary focus and dedication to schoolwork. These individual effects were reinforced by community effects, particularly for students and teachers living in communities where the multifaceted negative impacts resulting from the pandemic were pervasive. This is an open access book. |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA | |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada | International education . |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA | |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada | Comparative education. |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA | |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada | Education and state. |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA | |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada | Alternative Education. |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA | |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada | Study Skills. |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA | |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada | School management and organization. |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA | |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada | School administration. |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA | |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada | International and Comparative Education. |
650 24 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA | |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada | Educational Policy and Politics. |
650 24 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA | |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada | Alternative Education. |
650 24 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA | |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada | Study and Learning Skills. |
650 24 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA | |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada | Organization and Leadership. |
700 1# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL--NOMBRE DE PERSONA | |
Nombre de persona | Reimers, Fernando M. |
Término indicativo de función/relación | editor. |
Número de control del registro de autoridad o número normalizado | (orcid)0000-0002-8081-3663 |
-- | https://orcid.org/0000-0002-8081-3663 |
Código de función/relación | edt |
-- | http://id.loc.gov/vocabulary/relators/edt |
710 2# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL--NOMBRE DE ENTIDAD CORPORATIVA | |
Nombre de entidad corporativa o nombre de jurisdicción como elemento de entrada | SpringerLink (Online service) |
773 0# - ENLACE AL DOCUMENTO FUENTE/ENTRADA DE REGISTRO ANFITRIÓN | |
Título | Springer Nature eBook |
776 08 - ENTRADA/ENLACE A UN FORMATO FÍSICO ADICIONAL | |
Información de relación/Frase instructiva de referencia | Printed edition: |
Número Internacional Estándar del Libro | 9783030814991 |
776 08 - ENTRADA/ENLACE A UN FORMATO FÍSICO ADICIONAL | |
Información de relación/Frase instructiva de referencia | Printed edition: |
Número Internacional Estándar del Libro | 9783030815011 |
776 08 - ENTRADA/ENLACE A UN FORMATO FÍSICO ADICIONAL | |
Información de relación/Frase instructiva de referencia | Printed edition: |
Número Internacional Estándar del Libro | 9783030815028 |
856 40 - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICOS | |
Identificador Uniforme del Recurso | <a href="https://doi.org/10.1007/978-3-030-81500-4">https://doi.org/10.1007/978-3-030-81500-4</a> |
912 ## - | |
-- | ZDB-2-EDA |
912 ## - | |
-- | ZDB-2-SXED |
912 ## - | |
-- | ZDB-2-SOB |
No hay ítems disponibles.